mysdag

Varit en trött mamma och dotter dag:). Vi har gått en lång promenad på 5,70 km på en timme och 5 min.
När vi kom hem så passade jag på att dammsuga och välja bilder som vi ska skriva ut. 191 bilder fick jag ihop och då är det bara bilder ifrån november och december, typ bara bilder på Ellie... UPPS!
Men jag har bestämt att jag ska beställa hem bilder två gånger per år och sätta in i fotoalbums. Jag tycker personligen det är mycket roligare att kolla på bilder i fotoalbums. Kommer nog bli bra. Hoppas man tar den tiden och gör det:) Ellie kommer nog vara tacksam för det när hon blir äldre.

Även jag passa på att sova, blev lite längre än jag hade tänkt. En timme och 20 min. Men det behövdes eftersom jag och Ellie är sjuk. Ellie sover fortfarande. Men jag känner mig utvilad. Dom här två dagarna har varit otroligt tufft att ta sig upp ur sängen, vill bara ligga kvar. När man väl har tvingat upp sig ur sängen så har det känns bra.



Snart så kommer Fredrik hem och då kanske jag ska ta ett varmt bad med lite tända ljus och en bok, 100% njutning. Att få tid att ta ett bad som småbarns mamma är lyx, ska ni veta! hahaha
Kanske får tid att måla naglarna?!

Ska nog tvinga Fredrik och se min älsklings film med mig ikväll. PS. i love you. Helt klart tidernas bästa fiilm! Har nog sett den 100 gånger och jag gråter varje gång.



Kommentarer
Postat av: Anonym

många kramar till er alla

2011-12-29 @ 19:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0