Sovrutiner

Hon kämpar in till det sista. Ska envisas med att vara vaken när jag vill sova.
Vi behöver rutiner, vilket är svårt.
För med en bebis så blir det aldrig som man planerar och dessutom så ogillar jag rutiner.
För varje dag är en ny dag med nya saker och med rutiner så blir det samma sak varje dag. Vilket jag tycker är drygt.
Men man kanske måste fixa rutiner för att få mer sömn. Just nu går jag runt och är mindre än halv "laddad" och aldrig 100% laddad. Finns en gräns om hur mycket man orkar. Om jag ska vara ärlig så gråter jag av utmatning när ingen är i samma rum. Det är tufft men jag älskar mitt liv, min dotter. Så det är bara att kämpa på.
Men fick några extra timmars sömn tack vore Fredrik i lördags och det var guld värd.
Klockan 1 till halv 7 funkar inte längre.
Så nu blir det att kämpa och få henne att somna innan klockan 10 till 7.

Om ni har några ider så är jag öppen för förslag:)

Trackback
RSS 2.0