Norge! v.6

Sista helgen i mars, tror vi åker onsdagen den 23 eller torsdagen den 24 på kvällen.
TILL SNÖN!!!!
För att åka skidor. VIll ni veta en sak?!

Jag har aldrig åkt skidor...

Jag äger en vinter jacka, inget annat..
Så jag får låna av Fredriks syster Malin. (lite pinsamt?)

Just ja, jag åker med Fredrik, Fredriks mamma och pappa.
Hans syster och hans bästavän är där uppe och jobbar.

Om jag kommer åka skidor kommer jag ramla, slå mig, åka in i träd och bryta något ben i kroppen...
Eller så kommer jag överleva och tycka det är shit kul!

Kommer få åka bland barnen, (fick jag höra)
Barnbacka, till och med barnen kommer skratta åt mig!
Fast jag kommer nog skratta mest.
Det här kommer nog bli kul att se.



Norge! :)

Kommentarer
Postat av: effie

ska du lämna mig nu svikare :(

2011-02-12 @ 16:02:42
Postat av: Anonym

Hahahah vem vill vara med dig liksom! haha <3

2011-02-16 @ 09:02:28
URL: http://inay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0