Bebisen

Imorgon så är jag i vecka 22 och känner inget ifrån bebe...
Moderkakan ligger fram och därför tar det längre tid att känna något.
Men det viktigaste är att allt är bra och h*n mår bra.

Så nu borde vi börja fixa med bebis saker.
Finns så himla mycket, man blir förvirrad..
Men min älskade mamma har redan börjat köpa saker.
Som
En leandervagga


Jätte söt!

En barnvagn - brio happy


Vagnen ser ungefär ut så där.
Fast ville ha tygget i lila, men dom har slutat tillverkat den färgen så det blev svart.
Men blir jätte bra ändå:)
Tack mamma <3

När man köpte vagnen så ingick det en bilbarn stol.
Så nu sitter jag med två bilbarnstolar.

Någon som som är intresserad???

Kommentarer
Postat av: malin

Åhh bara längtar tills pyret e ute!

Fasiken nu vill jag oxå ha en liten :( gå mysiga barnvagnspromenader..Men vänta det kommer ska du se ;) hihi

2011-06-21 @ 08:32:58
URL: http://finallyfound.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0