mjaw

Idag så har vi bara gått promenader över allt:) Varit och handlat mat och en student present till Jessica.
Kan ju lugnt säga att dom inte tycker om regn. Nu så ligger hundarna döda.





Min lillavalp har lärt sig att sitta och ligga när man säger till. Så nu ska jag bara skriva in han på valpkurser.
Jag vet att folk inte tycker han behöver det pågrund av att han är så lite. Jag tror att alla mår bäst om han blir lite mer lydigare och så är det bra tidsfördriv. Har ju inte så mycket att göra om dagarna.


Barnvagenen vi beställde har inte kvar den lilla färgen vi (jag) ville ha. Så det blir att vänta eller ta den svarta. Lite smått besviken. Den var ju så fin. Menmen.

Jag saknar min älskling, det var ett tag sen vi fick en helg tillsammans.
Han har dubbelt jobbat och så har jag varit utomlands. 
stackarn jobbar och slilter medans jag lever värsta lyxen.
Snacka om att man får dåligt samvete...



Så vet jag vad folk tänker om unga tjejer som är arbetslösa och ska få barn.  Men jag har sparat pengar under tiden jag jobba. Fick min sista lön föra månaden och så fick jag semster ersättning. Plus på allt det där så fick jag skattepengar. Jag vet att det är dyrt med bebis+allt annat. Men jag tror vi klara det.


Kommentarer
Postat av: Pippi

Det kommer gå superbra för er! FInns här oxå :D <3

2011-06-10 @ 19:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0