Tillbaka?

Oj jag har varit borta ett tag, men ändå många som har besökt bloggen:) Jippi??
haha
Känns lite som jag kanske borde börja igen, eller?

Vad som har hänt under tiden? Jo jag har blivit arbetslös, trååkigt!  Men så hitta vi en liten valp på 11 veckor, Så söt! så nu har man att göra. Vi hämta han den 10 maj. Så nu har vi haft honom i 10 dagar. Nu så kissar han inte lika ofta inomhus, men så fort Fredrik kommer hem så älskar Rocky att kissa framför honom. Fredrik blir lika galen varje gång;)



Blivit en liten familj ändå, två hundar, Fredrik, jag och så får vi inte glömma Malin ;) (Fredriks syster).

Kommentarer
Postat av: Mallan

Nä tack du, jag är också familj! VARELSE DU VILL ELLER INTE! Mohohoho

2011-05-26 @ 13:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0