3 november



Fredriks första gången för han att ta på henne kläder!:)


Mormor slängde sig till förlossningen så fort hon fick komma.
Vi fick paket, Ellie fick jätte söta kläder och jag naglack!

Äntligen så fick vi plats på bb, jätte skönt
Stackars Fredrik fick packa ihop allt. Medans jag bara ligger och väntar.





Vi får inte lämna bb eftersom hon bajsa i magen så vill dom hålla koll på henne.
Ville även hålla koll på mitt blodtryck som var lite högt.



Gudfar kom på besök.



Kimmy, Maria, Simon, Sofia och min mamma kom med ännu mer paket.
Nallar, filt, barnvagn och bil barns stol.



Så kom farmor, farfar och faster.

När dagen var slut så bädda vi ner oss i sägen.
Under hela natten så kom en barnmorska och kolla hur allt såg ut.
Dom ville även kolla hur amningen gick.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0