Tack

Tack snälla för alla fina ider om att få Ellie att sova på nätterna. Uppskattas verkligen!
Men ledsen att säga att det inte funkar, tyvärr...

Var ett tips som vi fick ifrån BVC att ha det mörkt, tyst och vara jätte tråkiga mot Ellie på nätterna.
Vara ännu roligare på dagen då hon är vaken.
FUNKA!!

Jag har fått sova hela natten, enda gångerna hon väckte mig var när hon ville ha mat och ny blöja.
Jag vakna av mig själv halv 2 och undra varför Ellie inte hade väckt mig. När jag vände på mig om så sov hon så söt.
Tänkte jahaa okeej, JAAAAAAAAAA hon sover! Så somna jag om.
Dom senaste 5 dagarna så har hon alltid vaknat klockan 1 och varit vaken till 4.


Kommentarer
Postat av: Bea

Hej :)

Ville bara tipsa om att du kan vinna en klocka som jag har värde 1000 kronor :) Vinnaren får även skicka in en bild på sig själv med klockan och göra ett helt inlägg om sin egna blogg :)

Tävlingsinlägget hittar du här:



http://svettlukt.se/2011/november/vinn-en-lyxklocka.html



Hoppas du vill vara med :)

Kram Bea

2011-11-24 @ 12:59:05
URL: http://svettlukt.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0