<3

Varit mycket resande den här veckan, är ganska bra att ha något att göra om dagarna.
Idag så har jag varit hos Jessica som hade inflyttnings fest idag.
Men jag var tyvärr jätte sen. Vad är det folk säger? Fint folk kommer sent. hahaha
Var mysigt att vara där men sen så blev det för mycket så åkte hem till mamma:).
Ska nog ta och mysa med mamma när hon väl kommer hem från kryssningen.

image description

Nu så är det bara 16 dagar kvar till beräknad förlossning. Men jag hoppas på att få träffa våran lilla skatt tidigare.
Längtar mer och mer för varje sekund:)


Kommentarer
Postat av: Josefina

Shit vad spännande att det snart är dags! Måste vara jobbigt att vänta :)

2011-10-08 @ 22:09:28
Postat av: Ina

Jo det är grymt jobbigt, man vet aldrig när det passar lillen att komma ut. Men hoppas på snart!

2011-10-10 @ 23:45:31
URL: http://inay.blogg.se/
Postat av: Cissi

Hallå, det kan bli en lillan också. Åh, vad jag längtar. ;-)

2011-10-11 @ 21:49:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0