Vilken mysig dag det har varit idag

Vakna vid 10 tiden. Tog det lugnt till 12.
Då vi besluta att åka till nacka forum, Fredrik kollade kläder och jag kollade saker till nya lägenheten. Hitta massor men inget vi ska köpa nu. Men Fredrik köpte två par jeans.
Efter det så ringde vi Fredriks mormor, så vart att åka hämta hundarna och åka ditt.
Vi stanna på vägen då det fanns en affär där dom säljer billigt julpapper.
Kom där ifrån med en rulle julpapper, snören och ett fotoalbum




Så nu kan jag använda fotoskrivaren som jag fick när jag fyllde.
Äntligen! :D

Fick underbart god varm choklad av Fredriks mormor, för gott!!
När hade fikat klart så blev det en lång, långt promenad med hundarna i skogen.

Nu så är vi hemma, jag har slängt ihop en mjukpepparkaka. Nu så väntar jag på att Fredrik ska bli klar med ugnen eftersom han är underbar som lagar mat!
Hundarna är för trötta för att tigga mat. En sak är klar om bebisen inte beslutar sig för att komma i natt så kommer jag sova som en stock!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0