Svar på frågor om bebisen, del 4

Tacksam för alla frågor som folk ställer, verkar aldrig ta slut:)!


- Hur mycket har du gått upp i vikt?

Jag älskar verkligen den här frågan, nooooot! Men eftersom alla frågar så måste jag väl svara.
Mitt svar är enkelt. Jag vet inte. Behövde inte väga mig så valde att låta bli.
Jag gillar verkligen inte att väga mig, får bara sån ångest..

- Ska du amma?

Både jag och Fredrik vill det. Är ju bäst för bebisen och så går man ner i vikt lättare;)
Så det blir att försöka, det jag har hört är det inte det lättaste.

- Hur länge tänkte du amma?

Om det går så är planen ett halv år.

- Ni ska flytta med en bebis på 2-3 månader.
Hur ska du och Fredrik orka?

Vi får helt enkelt dela upp oss. Fredrik tar hand om flytten och jag får ta bebisen och hjälpa till så mycket man orkar och kan. Men vi har tre månader på oss nu. Så vi får ta och fixa kartonger och börja packa ner det vi inte använder nu. Ska försöka få upp Fredrik att fixa förrådet som är över fullt.
Så hoppas vi på att nära och kära vill hjälpa till.
Någon frivillig;)?

- Vilken mödravård går du på?

Mama mia inne på stadion

- Magen som du har lagt ut är det din mage eller google bild?

Min mage.





Kommentarer
Postat av: Cissi

Det är det klart att vi hjälper till att flytta :-)

2011-10-03 @ 21:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0