Samtal, babyfika, babysim, shopping.

Nu så är det klart för dopet.
Prästen kom över idag så vi satt och planera inför dopet. Vilket jag tror blir jätte fint.
Bakningen, kläder och inköpningslista är nu färdig. Grymt och skönt.

Babyfikat gick som alltid bra. Ellie älskar det.

Ellie fick dyka för första gången. Det hade hon inget imot. Tror hon tyckte det var lite roligt.
Tyvärr så tar dom inga bilder, men som tur är så får man ta med egen kamra.
Det bästa är att Erika, Ellies faster har en vattenkamra och vi får låna den.
Behöver bara en fotograf.
Spara ett minne är otroligt! Framför allt det här.
 
Köpte det sista för dopet och så fick jag klippa topparna. (ni får bild sen)

Just nu så är jag trött och behöver sova.
Ska upp tidigt för att möta upp Tina, M och Z för en stor dag i Nacka Forum.

Godnatt mina söta:)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0