I love shooping

En bra dag i Nacka Forum med mycket shopping. Nu så har Ellie nya fina sommarkläder, köpte lite smått och gott till mig med. Vi åt Tacos, hur gott som helst. Fika gjorde vi också men utan socker;).
Det här fick jag med oss hem.


Igår så köpte Fredrik en skin jacka till Ellie, jag verkligen älskar den!
Sjukt jävla snygg och lycka till att hitta någon coolare bebis;).


Dom här kläderna till Ellie var inte lätta att hitta. Men äntligen så har vi dom!
Köpte på Lindex.


Leggins från Kapphal och byxorna från Cubus.


Från H&M

bodyn är rosa, vet inte varför det blir fel färg.
Det är också från H&M.


Från H&M


Ni som känner mig förstår varför jag verkligen inte kunde låta bli dom här!
Kärlek till Nalle puh och hans vänner. Från H&M.
H&M börjar få in mer och mer kläder med Nalle Puh. Gissa om jag är lycklig?


Nu så kommer vi till kläder till mig:D
Köpt på Gina Tricot.



Hårspännen, skärp ochsolglasögon är köpta på Cubus.
Strumpor på Lindex
Topp på Gina Tricot.


Linnena är köpta på Cubus.
Jag har bestämt att aldrig mer köpa linnen från Gina Tricot igen.
Dom hade bättre linnen förut, nu är dom bara värdlösa. Går sönder efter två gånger.
Så får hålla tummarna att linnena från Cubus är bättre. Då blir det att köpa fler med färger. :)

Köpte en tröja och ett linne till Fredrik också.
Han förkännar också något fint. Tyvärr så tror jag inte att han tyckte det var något snyggt.
Men vet ni vad? Det är tanken som räknas:D!


Kommentarer
Postat av: sara

Åååå så söta kläder till Ellie =)... Va stor hon har blivit :) !!!

2012-04-27 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0