Födelsedags present

 
En stor Nalle Puh vart det istället för en liten Nalle Puh.
Jäklar vad stor han är, stärre än Ellie själv.
Har lite tid på mig att hitta en lite (mycket) mindre Nalle Puh.
Sedan har hon nästan alla i sjumilaskogens små vänner.
 
Stora Nalle puh är det nästan så att jag själv skulle vilja ha.
Ha och sova med när Fredik är borta på jobb.  
 
Det var inte menningen att jag, Fredrik och hundarna skulle köpa så många presenter till henne.
JAG KAN INTE LÅTA BLI!
Finns så mycket jag vill att hon ska få, typ allt!!!
Skivor, en liten Nalle puh och sedan babysimmet, sedan så får det vara STOPP.
Annars kommer Fredrik säkert låsa in mig i förrådet för alltid...
Om han inte gör det så får jag göra det själv.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0