Gröna Lund

 
Älsklingen tog mig till Grönan med Familjen Ö och Linnea.
Jag åkte en hel del innan jag börja må illa.
Vart väldigt mycket åk, enda tråkiga var att jag inte åkte den lila.
Vill så gärna åka den.
Men hade det as roligt och sjukt mysigt med bara min Fredrik, fast jag sakna min lilla plutt.
Tror hon sakna oss med. Fast hon hade haft hur bra som helst hos sin mormor.
Massa bus med mostrar och morbröder.
När hon fick komma till mig igen, vägra hon släppa taget om mig.
 
Fint avslut på veckan och nu ska vår älskade man/pappa/husse jobba i tre långa veckor.
Ursh vad vi kommer sakna han.
 
Älskade, du är bäst och du är så otroligt älskad.
Med dig är jag hel. Du är min bättre halva.  
Jag älskar dig så oändligt. 
Tro inget annat och glöm aldrig det
Jag är din så länge du tillåter det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0