Jag hann idag

 
Åkte hem till mamma, för att hämta Fia.
Då Ellie gick hela vägen från tuben till portdörren, duktiga tjejen.
Så åkte vi tillbaka hem till mig efter vi hämta Fia.
Vi baka paj och bullar. Gott, vill jag säga:)
Ellie älskar verkligen sin bil, idag har hon lärt sig att ta sig fram själv i den.
Johan kom (Ellies Gudfar) på besök. Grillat vart det.
Nu har killarna dragit ut och vi tjejer ska nog ta och kolla på film eller sova.
 
Känner mig lite smått stolt att jag har hunnit bloggat och pluggat.
Det får jag vara, tycker jag.
Insåg idag att jag kan gå på kursen på tisdag, så igentligen behöver jag inte sitta med det nu.
Men det känns sjukt skönt att få det gjort, så kan läraren gå igenom det och hjälpa mig med jag har gjort fel.
Kanske, kanske jag kan börja med nästa veckas arbete. I min värld är det alltid bäst att ligga steget före.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0