Min dag

 
Födelsedagsfirande med familjen idag.
Elle kom vid halv nio på  morgonen. Sedan kom kusin.
Det vart hembakade mini pajer och kanelbullar.
Vart en liten promenad med Elle. Mycket tjejprat kan jag lova.
Sedan vart det ännu mer fika med tårta, paj och bullar.
Paketöppning, fick hjälp att öppna pakten.
Fått massor med roligheter, foton från dopet, Bacardi, blommster check, godis,duschkrämer, mascara, böcker, bärbar dator med väska, pengar och tattuering.
Alldelse för mycket, men tack så hemskt mycket.
Halv 8 däcka Ellie i min famn. Fredrik gick ut K.
Så jag och Elle passa på att ha en tjejkväll.
 
Tack så mycket för alla grattis hälsningar och paket.
Jag är hur lycklig som helst :D!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0