Super mamma

 
Varit en ganska lång dag för oss båda. Ellie har varit så otroligt gnällig och missnöjd.
Vissa stunder har hon varit as nöjd. Men sedan vänder det.
Vad jag än gjorde var det fel, måste vara svårt att inte kunna berätta vad det är som är fel.
 
Tyvärr hade jag ganska mycket och göra. Har fått allt gjort och det har inte varit lätt, det ska Gudarna veta.
Fyra olika maträtter till Ellie, Köttbullar, lax, torsk och köttfärssås och med tillbehör till varje maträtt.
Tvättkorgen var över full och lägenheten såg ut som ett kaos. Fredrik skulle ha svimmat och han sett hur det såg ut. Dammsuggit, skrubbat, plockat  och tre tvättmaskiner senare så var det rent och fint igen.  Plua att jag har roat och gosat med Ellie.
 
Få se sin lilla flicka smaska och le under hela måltiden gjorde det så värt det.
Jag tror hon tyckte det var gott;).
 
Allt går om man bara vill, ge aldrig upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0