Tack alla !

 
Världens sötaste!
 
Min lilla skrutt smittade mig, så hela natten var det min tur att spy.
Snälla farmor, räddade mig och mina små syskon. Jag fick många timmars sömn på dagen.
Jag kunde få sova ut med gott samvete, då jag visste att Ellie har det alltid lika roligt.
Hur underbara är inte mina syskon som hjälpte till med exakt allt jag bad dom om?
Hämtade allt och lekte med Ellie innan farmor kom.
 
Efter några timmars sömn började jag bli människa igen.
Ledsamt att mina syskon börja må dåligt och ville åka hem till sin pappa.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Tack för lånet :-) Vi, jag,Ellie och Elle (tror jag) hade en toppendag!!

2012-08-20 @ 19:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0