Upps, lite mer.

Jag kunde verkligen inte låta bli det där duschdraperiet på Briska för 60 kr.
Nu vill jag ha handdukar med stjärnor. Älskar stärnor:)
Finns ett ställe på Ingerö tror jag där Fredrik brukade köra ut mig, så jag fick kolla på en massa stjärnor.
Så jäkla fint och lugnande.
 
 
Förstora en bild och köpte en ram som jag satte upp i sovrummet.
Inom kort så ska det komma upp små bilder.
 
 
6 nya nappar, då alla andra nappar bara har försvunnit...
Jag förstår inte hur dom där napparna bara försvinner.
Lika så napphållaren, som också är borta.
Vad gör Ellie med dom?
 
Haft en fin dag med Elle.
Som följt med till mölnvik och varit hemma hos oss på fika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0