En son, lillebror stora kärlek

 
Beräknad förlossning är den 30 april.
Jag hoppas han vill koxmma ut tidigare.
 
Moderkakan ligger i framvägg, den här gången också:(
Det kan ta lite längre tid innana man känner den lilla.
Annars spelar det ingen roll om moderkakarn ligger fram eller bak.

Vecka 32 ska vi tillbaka på ett ultraljud till för han hade lite för stor njure.
Inget allvarligt. Hon sa det inte var något att bli oroliga över, dom vill bara vara på säkra sidan.
 
Förutom det så såg allt bra ut och vi har en frisk liten pojke som växer i magen.
 
 
Nu blir det att göra sig av med Ellies alla tjejkläder och köpa killkläder istället.
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag alskar er alla sa obeskrivligt mycket. Grattis till den kommande pojken, jag som trodde Fredriks ode var att vara omgiven av vackra kvinnor! Ta hand om varandra, ni ar allt jag har. /Faster

Svar: Tack tack :)!
Ina

2012-12-07 @ 06:05:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0