gnällfia

 
Promenad och pulka åkning, det är inget någon av oss klagar på.
Härligt och många fina bilder får jag. Att få vara ute är nog dagens höjd punkt på dagarna.

Väl hemma och Ellie mage är mätt bädda vi ner oss alla i sängen.
En trött familj idag.
Lite lunch och sedan in till mamma+syskon för att fira Maria.
Tog bussen och nej det var inte den trevligaste resan jag har gjort.
As mycket folk och en gnällig tjej till dotter som bara gnällde.
40 min på bussen. På tunnelbanan var hon hur nöjd som helst.
 
Hos mamma fortsatte gnället och till slut fick jag henne att somna om.
trodde att hon skulle bli på bättre hurmör efter sovstunden och maten.
Men neeej! Det fortsatte.
Jag fick i allfall äta middag i lugn och ro. 
Umgås med dom bästa och god fika fick jag också.
Sedan kom Fredik och hämta oss.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0