Lycka är med dig

 
Lek och bus i snön, idag med!
Vinter är en bra årstid tycker Ellie.
Jag har så sjukt mycket snö bilder.
Kommer bli svårt att kunna välja bilder att framkalla efter utomlands resan.
 
Efter att ha kastat snö och gjort snöänglar så åktevi till Willys.
Att hitta en parkerings plats var inte det lättaste.
körde flera varv innan det äntligen var en ledig parkering.
Sucka över att det kommer vara köer att ruttna i.
Förvånade så var det inte många som var inne på affären.
Snabbt, smidigt och några hundralappar fattigare.
 
Tandläkaren idag, mjaw vad ont.
Hon skrapa och skrapa varje tand+tandkött.
En blodig mardröm, dumma tandköttinflamation, försvinn!
kaxig som jag är så kör jag utan bedövning.
Vissa ställen är värre en andra.
Jag tycker inte om känslan som bedövningen ger när den håller på att försvinna.
Värsta av allt är när nålen som trycker in i tandköttet.
Ursh nejnej. Om jag kan så hoppar jag bedövningen.
Lite smärta dör man inte av...
 
Men som belöning fick jag super god middag och inslängd i sovrummet med Ellie.
För Fredrik ska ha killkväll. Inslängd = stängde in mig själv.
schack och whisky, inte riktigt min grej.
 
Så en film och något gott i sovrummer med min värmdekudde, 100% mys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0