Lycka och sömnbrist

 
 
Hela natten har Ellie bara varit så otroligt ledsen, inget var bra.
Hon fick en alvedon och efter ett tag gick vi upp och la oss i soffan.
Tvn fick henne lugn och där låg vi vakna i tre timmar.
Ellie låg på magen så lillebror kände nog sig lite klämd.
Så där fick jag några slag. Lycklig vart jag.
Första gången jag fick känna han. Mina två älsklingar.
 
Väl i sängen sov hon så länge hon kände min hud.
Så fort jag kom för långt bort ifrån henne, fick hon panik.
Där låg jag och höll om mig och hon mig till klockan halv 10
 
Nu är hon över glad och springer runt och dansar.
Snöström ute, så vi förbli inne. Något kul ska vi hitta på.
Ha en fin onsdag.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0