min bus tjej

 
Vart en inne dag, som ni redan kanske har läst?
Ingen skada sked. Vart mycket bus och lek här hemma.
Glad litet hjärta fast hostan.
 
Jag har varit på bebis kläderna. Jäklar vad kläder Ellie har haft.
Vart tre fina högar med kläder.
 
Hög 1:
Som sparas till Ellie, som hon kan ha till sina dockor.
Eller till sina egna barn i framtiden?
Det är kläder JAG tycker är för söta att göra sig av med.
Hög 2:
Är köns neutrala kläder, som lilleman får ärva. Storlekarna är 50-56.
Nu vet jag vad för storlekar jag ska köpa när jag är ute och ska köpa till honom.
Men ska gå igonom det mer noga efter utomlandsresan.
Tvättas, vikas och sorteras.
Hög 3:
Göra sig av med.
Någon som vill ha tjejkläder i storlekarna 56-74?
Hör av dig.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0