Sliten familj

 
Öppna förskolan på sjöliden. Jag tycker inte att det är så tillfredställande att hänga där.
Men Ellie älskar alla leksaker, ska testa det och göra så.
Ja hon tycker det är roligt och det är viktigaste.
Men efter jullovet så tror jag att det är dags att leta efter några andra öppna förskolor.
Tips?
 
Idag har Ellie varit omöjlig, inget duger förutom jag.
Blir jätte arg om jag inte bär runt på henne.
Jag känner mig dålig, huvudvärk, halsont, ont i magen och ryggen.
Till och med täppt näsa.
Fredrik är inte så pigg han heller.
Vi alla somna sent igår och upp tidigt.
Ellie vägra sova så klockan 12 i natt gav hon upp, klockan 7 skulle hon upp.
Nej det är ingen bra dag för någon av oss.
 
Planen var att måla på pepparkakor efter maten, men får se om det finns energi för det.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0