Snön är bäst

 
Mot pulka baken. Vi svängde av och Rocky missa det.
Han fortsatte sin promenad hem till familjen Ö.
Fredrik och Ellie fick åka lite stund medan jag fick vända tillbaka för att leta efter honom
Han brukar springa hem efter han gått klart sin promenad så jag vände hem.
Men ingen lite Rocky. Jag misstänkte att han sprungit hem till famiiljen ö.
Skickar Fredrik ditt, på vägen ringer dom och säger att Rocky vad där.
 
Rocky, vad finns det att säga.
Otroligt duktig hund, lyssnar på en OM han inte hittat något spännande att lukta på.
Allt han lärt sig är som borttappat när han hittat något spännande att lukta på.
Ofta när han är lös och jag är ensam med alla.
Så brukar jag se till att Rocky går framför mig.
Lättare att få bort honom från den platsen som luktar och promenaden går hur bra som helst.
 
Fast oftast lämnar vi vagnen hemma och tar pulkan istället.
Ellie älskar snön, älskar att åka pulka och få gå själv.
Känna på snön, krama och klättra i.
Älska ja det gör hon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0