Tidsfördriv

 
Vart ett besök på babyfiket. Tur att vi har pulka till Ellie.
Det är inte plogat någon stans här på kullsvedsvägen.
Över allt är det stigar man får gå på. Hoppas dom plogar i kväll eller imorgon bitti.
Det har inte gått någon nöd på oss. Vi har ju pulkan och det älskar Ellie.
På fiket var det bara jag och Tina med barn.
Hem och fixa, planen var att vi skulle ta bussen till Brisak.
Jag saknar en virkanål, behöver en 3,5a, fixa en julklapp och några röda ljuslyktor.
Fredrik behöver snus.
Men jag och Ellie däcka och sov i två timmar istället.
Galet trötta, hahaha.
Farbror Fredrik kom på middag och fika.
Fredrik lekte med Ellie, jag baka och älsklingen gjorde middag.
Teamwork.
Curry kyckling och ris, riktigt jäkla gott!

Vart lite mys framför tvn med nalle puh.
 
Ellie fick en majskorv att tugga på, var inte lätt att få något majs med två små tänder.
Men hon fick det att funka, var inte mycket kvar när hon var klar.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0