Till dom små

 
Inget jag har köpt men något jag kommer förmodligen köpa till mina älsklingar. 
Kläderna är hittade från Kapphal, lindex, H&M och Cubus.
 
Julklapps tips till Ellie har jag fått några frågor om. 
Ellie har ett rum fult med leksaker.
Leksaker är alltid roligt men inte så nödvänligt just nu. 
 
Presentkort på olika klädel och sko - butiker.
Tråkigt att ge bort kanske men det är något vi uppskattar.
Lära böker , barnskivor och framtidspengar skulle vara en bra ide.
 
 
Även fått frågor om vad vi behöver till lilleman. 
Tripp-trapp-stol. babysitter, babygym och killkläder. 
Känns fel att låta honom leka i ett hel rosa babygym,
ta på honom rosa kläder och klänningar. 
Annars hade det varit as bra. 
Även en ny vagn behöver vi, ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0