Vad är det för dag idag?

 
 
Varit på avslut på babyfiket för i år. Jag kan gladligen säga att vi kan komma tillbaka nästa år.
För min mammaledighet är inte slut på väldigt länge. häärligt.
Finns inget annat jag hellre gör än att ta hand om mitt hjärta.
Vart hämtad av Fredrik för att åka och köpa vagn.
Även lunch med Ellies gammel mormor. Gott.
Väll hemma igen, bygger vi upp vår julgran och pyntar den.
Även vagnen. Fredrik slänge ut flera kommentarer som fantiskt, förstår varför så många vill ha den.
Känns bra att veta att han också gillar vagnen.
 
Som vanligt har jag tvättat, men inget mig imot.
Älskar ren tvättade kläder och val möjlighet om vad man ska ha på mig eller Ellie
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0