Min alla <3 dag

Alla hjärtansdag var hur mysig som helst. Vi lämna Ellie hos sin farmor vid halv 1.
Jag och Fredrik beslutade oss för att hoppa bion, det gick ingen film som verkade bio-bra.
Så vi åkte hem, åt köttbullar, mos och gräddsås efter det tog vi ett långt bad med tändaljus. Hur skönt som helst.
Jag ville ha choklad och Fredrik godis till filmen så vi åkte och handla.
Vi valde filmen all good thing. Efter halva filmen så vi och hämta Ellie.
Min älskade dotter, vad jag saknade henne:).

Det hade gått bra hos farmor, fast hon inte ville ta flaskan... :/
Så nu blir det flaskträning en gång per dag.

På vägen hem från dom börja jag må illa. Enda jag tänker är fan jag borde ha ätit middag, buk kra må illa om jag är hungrig. Kommer hem äter gröt. Blir inte bättre.
Ammar och nattar Ellie. Sedan så börjar jag spy. Så jag spendera stora delar av kvällen och natten på toan...

Jippi jag var frisk en hel vecka innan jag vart sjuk. Samma sjukdom. Fredrik den där .... klara sig IGEN!

Men idag så mår jag hur bra som helst. Nu får vi se hur länge jag är frisk den här gången. hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0