sleeping beauty

Ellie somna vid halv 10. Halv 11 la jag ner Ellie i sin egna säng och såklart så vakna hon.
Jag behövde borsta tänderna så Fredrik fick ta henne. Som vanligt gör jag 10 andra saker.
Efter ett tag kommer Fredrik ut ur sovrummet utan Ellie! Då har Fredrik fått henne att somna själv i sin säng.
DUKTIGT.
Var länge sedan vi fick sova ihop utan Ellie brevid, mysigt.



20 i 3 så vakna hon, fick nappen och somna om.
10 min senare så vakna hon igen, för då nsåg hon väl att hon var hungrig.
Som vanligt får hon sova kvar med oss.

Folk frågar varför jag inte lägger tillbaka henne i sin säng efter hon har fått mat.
Det är natt och jag vill sova. Då vill inte jag hålla på och bära över henne i sin säng.
Finns ju en stor chans att hon vaknar och inte vill somna om.

Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Tack så mycket!!

Vilken sötnos du har! Hur gammal är hon?

2012-02-05 @ 22:08:44
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0