Som ny igen

Nu så mår jag as bra, känns som jag aldrig varit sjuk. haha
Kanske behövde vara sjuk och bara vara i sängen i två dagar?
Har liksom inte tagit det så lugnt sedan Ellie kom ut.
Jag har alltid gjort något istället för att ta det chill,
vilket jag själv har valt.
Så får väl skylla mig själv. Men nu så får jag börja att leva igen;).



Idag har vi fixat med lägenheten, snyggt är det.
Inte mycket kvar nu. 
Det enda rummet som inte är klart är Ellies rum.
Men när det väl är klart så kommer det vara ett riktigt tjejrum.
Passar perfekt till vår lilla prinsessa. :)

Borde ta lite bilder och lägga ut på bloggen. Jag vet några som är lite nyfikna. ;)

Jag är lite sugen på att skicka in en ny beställning på massor med bilder eftersom jag får en massa rabatter, men det känns som det inte är värt det än. Hatar att betala frakten. Sist jag beställde hem bilder gick frakten på 80 kr! Inte okej. Nästa gång jag ska framkalla bilder så ska det vara fri frakt eller så går jag hellre till en butik.


Kommentarer
Postat av: Sara - Tripp, Trapp & Trullsan

Killarna är 5 och 3 år och lilla Junie är 4 månader den 15e. Tiden går alldeles för fort =)

2012-02-08 @ 10:35:42
URL: http://glamina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0