Bebis snack

En lång promenad med Tina och hennes sötnos till son. Mysigt men kallt. 10, 64 km på två timmar och två min.  GRYMT!

Efter promenaden så gick vi hem till dom för en fika. M och Ellie fick sitta på bordet så dom satt mitt imot varandra.
Så söta. Blev lite små snack och båda log mot varandra. Önska att man fick bild på det. Lite svårt när man måste hålla i dom. Otrolig känsla. Förresten så är hennes lille bara 7 veckor äldre och bor några minuter ifrån oss.
Ellie fick låna deras babygym, vilken var en stor hit. Hon var överlycklig och låg där så fint och snacka med nallarna som hängde.



Första bilden så ser det ut som är missnöjd men där ligger hon och pratar.

Min lilla älskling har vart jätte glad och pratig idag. Hon har pratat massor idag.
Önskar bara vad jag visste vad hon sa:D

Kommentarer
Postat av: En tonårsmammas dagbok

Det är en bantningsmetod då man tar bort alla kolhydrater :) Det funkar väldigt bra, jag har gått ner jätte mycket med hjälp utav denna metod :)

2012-01-09 @ 17:40:25
URL: http://gabbimk.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0