Bebisträff i skärgårdskyrkan

Var på mammagrupp för första gången på skärgårdskyrkan. Man kan säga att det var mer föräldrafika med bebisar.
Som vanligt så var jag yngst. Men Ellie däremot var näst yngst;) haha.
På morgonen körde vi en promenad på 40 min, måste sett ganska kul ut med 6 barnvagnar.
När vi kom tillbaka till kyrkan så var det ännu fler mammor med bebisar. Så fick vi mackor och bullar.
Ironisk nog så var det mammorna som hördes mest. Bebisarna var hur lugna som helst och glada var dom.

Det var hur mysigt som helst så jag kanske kommer fortsätta gå ditt, som är varje torsdag.
Roligaste av allt är att man får ta med egen fika, om man vill.
Perfekt jag som vill prova nya muffins som jag inte gjort tidigare och vill veta vad folk tycker om dom.


Varja torsdag kl 9 om man vill gå en promenad.
Annars kl 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0