Det här mitt allt



Jag älskar att få vara med Ellie varje sekund. 
Framför allt dom stunderna då hon myser in sig i min famn. 
Älskar att jag får se henne utvecklas som människa.

Jag ville bara säga att det här är livet.
Minns första gången jag fick Ellie i min famn, min rädsla.
Jag var livrädd att barnmorskan skulle säga att jag var tvungen att lämna ifrån mig Ellie.
Vet inte vad jag skulle göra det om hon hade sagt det, hade förmodligen vägrat.
Men fick två timmar med Ellie utan att jag ens lämna ifrån henne till Fredrik, stackarn..
Då fick Fredrik ta sin dotter utan att jag skulle attackera, men det kändes otroligt jobbigt för mig att lämna bort henne. 

Hon är mitt allt och jag tror ingen kan vara lyckligare än mig.
Jag skulle kunna göra vad som helst för Ellie. Älskar henne över hela mitt hjärta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0