Klännningar

Som sagt jag har lite tid på mig att hitta kläder till allt kul vi ska göra. Hittar ju jätte fina kläder på internet men är inte så sugen på att beställa hem kläder eftersom min kropp och jag inte är vänner. Vill gärna prova kläderna innan jag köper dom.



Lite smått sugen på dom här klänningarna från Cubus. Första kostar för 299kr och andra 199kr.
Blir en tur till Nacka Forum igen;)


Snygg klänning till sommaren första klänningen är från Cubus för 299 kr.
Andra klänningen är från bikbok för 399 kr.

Jobbigt att man hittar snygga klänningar genom internet och inte när man kollar i affärerna.
Kan kanske bero på att man känner sig lite stressd och kollar snabbt igenom alla kläder, så man missar man det snygga ;) hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0