Köp blöjor och få poäng



Det här är ju hur bra som helst.

Kommentarer
Postat av: elina 17 år och mamma till nellie

Haha jag tycker hon bara tvär blivit så stor nu när hon börjat springa runt i gåstolen och öppna lådor och göra bokstavs ljud :)



Jo vissa är ju så himla noga med att tjejer inte kan ha ''kill kläder'' Vilket oftast räknas som grönt, blått.. Det tycker jag är löjligt. När Nellie var nyfödd såg hon ibland ut som en liten kille i helblåa kläder därför att jag hade massa som jag köpte när jag var gravid när jag inte visste könet. Och jag tyckte det var dumt att allt de skulle ligga orört bara för att det var ''fel'' färg..



Och de blåa byxorna och pyjamasen vart det helt enkelt för att det var på halva rea priset, det kunde man inte missa! :)

2012-01-24 @ 21:59:57
URL: http://elinaadele.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0