Min prinesessa

Sitter och funderar på hur Ellies dop ska bli.
Det går ingen vidare och gör mig lite besviken på folket jag en gång kände..
Men det är okej, livet går vidare.

Börjar redan tänka på vad vi ska bjuda på, vart vi ska vara, hur många och vilka vi ska bjuda.

Jag vill ha massvis med bilder från dopet. Kommer säkert bli att jag eller Fredrik inte kommer ta så mycket bilder som jag vill ha. Då tänkte jag på att man köper engångskameror och delar ut till några som får ta massor med bilder och så lämnar dom in kameran innan dom åker. Smart va;)?


Sanningen är att den iden har jag haft till mitt bröllop OM jag gifter mig.
Fast då lägger man ut kameror på borden så vem som helst kan tar bilder.
Mer personligt, tycker jag. Men i kyrkan så har man en proffsig fotograf.

Just ja vi ska prata om Ellies dop inte mitt dröm bröllop;) hahaha
Dop tårtan har jag ju redan visat er hur jag vill ha den. Ska bara bestämma vad det ska vara i den.
Vad för bakverk har vi inte bestämt. Men muffins blir det såklart;).
Kyrkan är fortfarande lite oklart av olika anledningar.
Dopet blir någon stans i slutet av April eller början av Maj.

Så mycket mer kan jag inte berätta eftersom jag själv inte vet mer.
Men det fixar sig ska ni se:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

o min eftersom du är min prinsessa

2012-01-09 @ 10:26:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0