Stockholm - Finland

Folk som säger att man inte kan vara spontan när man har bebis?
Kan ju aldrig har provat.

Jag fick ett ryck så jag fick min mamma att boka en kryssning till oss 5 timmar innan båten åker.
Vilket jag aldrig trodde skulle gå. Men det gick, vi fick en A-hytt plus 5 drink kuponger värd 57kr för 300 kr. 36 timmars kryssning. Det var ju bara att köra!
Fredrik kommer hämtar mig och Ellie för att åka hem och packar.
Packar, käkar, lämnar bort Zelda och Rocky till stackars men underbara Cicci och Kenta och åka till båten.



M/S Silja Serenade heter båten vi åkte. Fredrik blev lite smått kär i båten.
Tror han vill åka fler gånger. Fast maten var inte den bästa.

Ellie var hur glad och gosig under resan men klart blev hon lite ledsen ibland.

Skönt att komma bort över helgen, men vart inte som jag hade tänkt mig...
Nöjd ändå

Kommentarer
Postat av: Maria

Vilket fint kort på er! :)

2012-01-22 @ 19:14:42
Postat av: Ina

Tack Maria:D!!

2012-01-22 @ 22:15:37
URL: http://inay.blogg.se/
Postat av: Cissi

Och vi är gärna hundvakter. Det är mysigt och kul. Och även skönt och tomt när de åker de åker igen.

2012-01-23 @ 19:25:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0