Bada i bollar




Dags för fästingssprutan för mig, ajaj. Men det gick bra. 5 år kvar till nästa.
Efter det åkte vi till Nacka forum för att träffa älsklingen, dock var allt stäng så frukost på donken i väntant på att allt ska öppna. Fredrik klippte sig medans jag och Ellie kolla runt. Köpte bara lekbollar. Roligt med något nytt.

Kom hem fika med Tina och M. Jag höll på att pyssla med Ellie alla böker medans. Har 4 böker som ska ha text och bilder. Men grymt blir det! När jag har tid och ork så ska jag ta och fylla fotoalbumet.

Sedan vid tre var det dags att hämta Z på förskolan. Vad glad hon blev när jag hämta henne:).
Vi åkte handla, fixa hennes naglar och hår (en liten mini-ina vart det) o
ch grilla med hela familjen Ö.
Så jäkla mysigt och gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0