Bus och lek

 
Hundar och mamma Ina har solat medans Ellie sov som en stock i vagnen. Man får passa på att njuta i solen under tiden plutten sover, När hon är vaken då är det skuggan som gäller.
Ellie fick bada i sin nya pool, var såklart mycket roligare att bada med sin mamma,
Det var bara att sitta med henne. Mysigt.
Spenderat dagen med mycket lekar i gräset med syskorna.
Ellie gillar INTE bollar, hon börja gråta så fort bollen kommer för nära.
Jag kan lungt säga att vi trivs super bra på landet med dom finaste.
Tyvärr så saknar jag Fredrik extremt mycket
 
Många som undrar hur det går på nätterna. Jag kan med glädje säga att det blir bättre.
Jag får sova mer än tre timmar. Tyvärr så vaknar hon många gånger men somnar om mycket lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0