Dåligr väder och sjukt barn

 
Natten var lång, Ellie skrek i panik, ont hade hon.
Inget hjälpte, hon fick alvedon som tog en timme innan det börja värka och då somna hon.
På morgonen börja hon igen. Det vissade sig vara magknip.
Senaste hon bajsa var i söndags.
Hon förökte verkligen mycket och länge. skrek och skrek.
 
Hon vart lugnare när vi kom till Tina, där vi åt frukost. Även där försökte hon bajsa.
Vart för mycket och övertrött vart hon.
Som ni kanske kan förstå att det inte är det lättaste att få en bebis med magknip att somna.
Till slut så gav hon upp och sov i tre timmar.
När hon väll vakna fick hon mat och hon börja bajsa!
Tyvärr så hade hon feber, vilket hon inte hade på morgonen.
 
Bajsa, ätit och sovit är det hon har gjort idag.
Hon har varit vaken ca 30 min varje gång hon har vaknat, så hon hann och leka lite.
 
Jag och Fia gjorde en varsin smootie med hallon, mango och mjölk.
Såklart kunde jag inte låta bli och testa om Ellie kunde få något från sugröret. Inga problem.
Hur nöjd som helst fick hon vara med och dricka.
Tur att jag hade två sugrör. Lite ledsen vart hon när det tog slut.
Då fick hon leka lite med det.
 
Vi har haf det så tråkigt, dåligt väder och sjukt barn, jipp!
Jag har iallafall varit duktig med maten.
Fia har fått nudlar och köttbullar till lunch, gott men inga nudlar för min del.
Vart wokade grönsaker, köttbullar med gräddfil och sweet chili.
Middag vart det en god sallad med massor av gott i, Fias kommentar var världens godaste sallad.
 
Hoppas på bättre dag imorgon med bra väder och en frisk bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0