inomhus dag

Trots det tråkiga vädret så har vi hunnit med en hel del, inom hus.
Vi har fikat hos Tina, Ellie och M fick leka av sig lite. Medans Fia lekte med Z och hennes vän.
Jag och Tina ficka och luncha ihop.
Varade inte så länge som jag ville för vi behövde åka till mölnvik för köpa mat, trådar och nålar.
När vi kom hem så börja jag fixa med det som ska bli ett påslakan med Nalle Puh.
Hann med klippa, strycka och sätta ditt lite nålar innan Ellie vakna och ville leka.
 
Lekte gjorde vi och börja fixa i Ellies rum. Jag tröttna på att det inte går att leka där inne.
Så undan med allt skit och leksaker i lådor, dammsög. Sedan vart det lek och bus.
Älskar att kasta bollarna på golvet och roligaste är det när mamma lägger tillbaka dom.
När det vart tråkigt, då kröp hon vidare till leksaks lådorna, ställde sig upp och kasta uppt allt som hon fick tag på. Nöjd och glad var hon
Medanas jag börja fundera på varför jag ens städa.
 
Klockan slog 8 och det är dags för lillen att sova. Tog 40 min innan hon gav upp och somna.
Jag fick egen tid att fixa klart med påslakanet. Klockan 10 var jag helt klar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0