Kärlek till mina syskon

 
Omväxling för nöjer och det är sommar, Så jag bestämde mig för att sitta på gräsmattan och mata Ellie.
Både Ellie, Rocky och Zelda var nöjda med den iden, jag med.
 
Zelda och hennes bollar. Hon är helt galen i dom.
Vi har små, små tenis bollar till hundarna och dom älskar Zelda. Det vet Rocky nog om, så när han vill leka. Då tar han den bollen och bitter på den så den börjar pipa, då springer Zelda till honom och han börjar springa, Så kan dom springa runt hur länge som helst. haha
 
Min skrutt unge har kommit på hur man går med stöd av andra saker, gick i mot soffan idag.
Snabbt gick det när hon kom på hur man gjorde. Jag vet inte vad jag ska säga. Det går snabbt och hon är mycket väl medveten. Häromdagen tog hon en våtservett och tvätta mig i ansiktet,och det har hon gjort tre gånger nu. Hon klappar händerna när någon sjunger låten klappa händerna.
Som sagt min lilla tjej hon kan.
 
Vädret har varit ganska dystert och vi alla har nog blivit lite smått rastlösa. Vad gör man??
När mamma och Christer åker och handlar mat så passar vi andra på att busa.
Jäklar vad roligt vi hade det. Jag skratta så tårarna spruta, vart som ett litet barn på nytt.
Vi lekte kurragömma och bluff. Spela även lite basket.
Ingen av oss har haft någon lust med att bada förutom Zelda...
 
Jag fick även njuta av ett glas vitt vin medans Ellie lekte med sin mormor och morfar.
Imorgon blir det hemfärd och åter tillbaka till vår vardag.
Har lite planer för nästa veckan. Men det får ni reda på under veckarn. hehe
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0