Våga vägra vagnen




Var på mina tre yngsta syskons skolavslutning som varje år äger rum i Hammarbykyrkan och sedan tårta på skolgården i hammarbyskolan. Lika fint som alltid. Jag kan lungt säga att jag är en stolt mamma till världens finaste dotter. Hon var hur snäll i kyrkan. Hon sa inte mycket under rektons tal och elvernas sjungande.
Men när en lärare börja sjunga manboy med Erik saade. Ja då börjar Ellie att klappa händerna och "sjunga" med. Hon vart överlycklig. hahaha

As god tårta
dumma mig som Ellie också fick smaka på (grädde bara) 
och det var många som kom och hälsa på lilla Ellie. Hon bjöd på många leenden.

Ellies nya stil är att våga vägra vagnen. Gågågå är som gäller nu. Hon älskar det.
Tur att jag inte är så lång, hahaha stackars Fredrik då!
Men som tur är så Ellie är lika nöjd med att sitta i vagnen.

Det har inte hänt så mycket mer spännande, varit i globen och handlat mat.
Gjort i ordning picknicks mat. Skulle ha gått på picknick men det var inte av, tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0