På väg till båten

Åkte på kryssning. 3 timmars med M/S Silja Serenade.
Fin båt det där.

Det förklara varför det har varit en torka här på bloggen, bloggtorka;). haha


Ser så mysigt ut i vagnen;).

Vi bytt ut liggdelen till sittdelen i vagnen, eftersom Ellie gillar och sitta upp när hon är vaken.
Tyvärr så litar jag inte på min dotter att hon ska sitta still. Så vi bytte till sittdelen eftersom det finns säkerthetsbälte.
Blev som en helt ny vagn och så har hon sin nya fina vårjacka.




Vi fick en väldigt fin och stor hytt, DeLuxe hytt.
Perfekt när man har vagn plus säng till Ellie.
hahahah Rätt roligt det där med spjälsängen.
Först fick vi en spjälsäng som var trasig och utan madrass. Så Fredrik gick och sa till.
Nästa gång vi kommer upp så har vi fått en hel säng med madrass.
Men dom hade vikt en handduk till kudde och en annan till täcke och lagt i spjälsängen.
Jag fick mig ett gott skratt, drog bort det. Som tur är så hade jag med mig kudde och täcke till Ellie.




Var mycket bättre mat den här gången. Var till och med gott.

En mysig fredag med Ellie, Fredrik, Mamma och Christer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0