Med familjen Ö





En hel dag ute med Tina och M. Klart man inte vill vara inne en sekund.
Får passa på att njuta ute nu när det är så fint! Fick as god mat, lunch och middag.
Åååh det syndes verkligen att Ellie och M saknat varandra. M tog tag i Ellies huvud och tog henne i mot sig och gav värsta pussen och jag fick det på bild!!
Efter min och Tinas grymt goda lunch
kycklingsallad gick vi en lång promenad i skogen.

Zelda och Rocky var hur lyckliga som helst att få springa runt i skogen utan koppel.
M och Ellie sov så gott i sina vagnar. Jag och Tina är djupt inne i våra diskussioner, vi är allt för upptagna med att prata att vi inte märker huggormen som ligger och solar...
Tina kör över ormen. Jag ser ormen och så börjar jag att skrika. 
Ormen är påväg att bitta Tinas fot men missar, som tur är. Så fort Tina ser vad jag skriker om så börjar hon att skrika.
Ja bebisarna är klar vakna och hundarna är vid vår sida på några sekunder. Jävlar vad våra hjärtan gick i hundra, både jag och Tina skrattar i chocktillstånd. Ellie somnar om efter några minuter men tyvärr så kunde inte M det. Det var den promenaden

Resten av dagen satt vi ute och lekte i gräsmattan, både mammor, bebisar och hundar.
Jag satt och ställde tusen frågor om deras nya uteplats, exakt som en 3 åring gör.
Varför då, varför så, varför där, varför? Var en massa varför. Conny och Tina svarade glatt på alla mina frågor:) Börjar blir riktigt fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0