lång promenader





Ååh min lilla plutt, är verkligen det finaste jag har.
Hon sover på magen eller på sidan. Det är så att hon lägger sig själv och vi rullar inte över henne på rygg. Väck inte den björn som sover.

Lång promenader till dagens stora ära. Det känns som det enda vi har gjort idag.
Första promenden var på en timme och då gick vi 5km med Tina och M.
Sedan super god lunch, macka i voffelgärnet. MUMS!
Visst är luncherna goda men det är sällskapet av M och Tina som gör det underbart.

Efter lunchen och fikat var det dags att gå till föräldragruppen på BVC.
Såklart kom jag EN timme för tidigt, suck! Så bestämde mig för att gå och köpa glass och gå en lång promenad.
Mysigt.
På föräldragruppen var det tre bebisar med sina mammor. Vi prata om olycksfall och hur man hanterar olyckor och undviker dom. Mycket att tänka på och när Fredrik kommer hem så ska vi göra hela lägenheten barnsäker.

Efter bvc vart det en promenad hem och laga mat till Ellie, torsk och lax fick det bli.
Laxen älskade hon verkligen, det blev många MMMMMMMMMMMMMMM.

Ett fint avslut på en fin dag vart en fika hos Tina. Vi spenderar många timmar till att prata, men samtals ämnena tar aldrig slut ändå. Kul ju!
Ellie var så trött när jag natta henne att hon somna utan nappen! Yäääääy!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0