Sötnosar



Känner mig extrem dålig som matte och människa just nu, så dåligt samvete att jag håller på att börja gråta.
Våra ena hund Zelda har börjat löpa, som tur är så är Rocky kastrerad. Så Rocky ska inte ha det betendet kvar men hundarna får till det.
Kan inte stänga in en hund i ett annat rum för då blir det tredje världs kriget.
Så kan jag inte ha dom i samma rum för dom kan inte låta bli varandra.
Det har gått så långt att dom väcker både mig och Ellie.

Mitt enda val just nu var att lämna bort Rocky till Cicci och Kenta.
Saknar min lilla knäppis redan. Men snart har finaste Zelda slutat.

Men vi har mer eller mindre bestämt att vi ska sterilisera Zelda till hösten.


Kommentarer
Postat av: Cissi&Kenta

Det går jättebra med Rocky. Och vi tycker det är kul att ha honom här :-)

2012-05-10 @ 20:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0